Cum comand
Pentru a putea efectua o comandă pe site-ul nostru, este necesar să parcurgeți următoarele etape:
- Alegeți produsele dorite, folosind meniul si filtrele din partea stângă a site-ului, și apăsați butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
- Pentru a vizualiza produsele pe care le-ați ales, faceti click pe coșul de cumpărături din meniul superior al site-ului. Aici puteți să verificați lista produselor selectate și să actualizați cantitatea.
- În cazul în care dețineți un cod de reducere, îl puteți introduce în căsuța ”Cod cupon”, după care apăsați butonul ”Aplică cuponul”.
- În coșul de cumpărături apasați butonul „Continuă cu finalizarea comenzii” și apoi selectați una dintre următoarele opțiuni:
- „Dă click pentru a te autentifica”, dacă aveți deja un cont creat.
- Completați câmpurile din formularul ”DATE DE FACTURARE”. Dacă doriți să vă creați cont pentru ca la viitoarea comandă datele dvs. să fie preluate rapid, bifați caseta ”Creezi cont?”
- Selectati Modalitatea de plată.
Modalitatea de plată este online, prin card bancar (Netopia Payments). Mai multe informații despre plată, aici.
Care sunt următorii pași?
- Odată plasată comanda sau, după caz, în momentul finalizării plății, veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii, care conține numărul comenzii și detalii privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora și valoarea totală.
- Comanda dumneavoastră va fi preluată în cel mai scurt timp de unul dintre operatorii noștri.
- După ce va fi verificată disponibilitatea în stoc a produselor comandate, veți primi un e-mail de confirmare a disponibilității produselor, precum și termenul de livrare. Pentru mai multe detalii despre termenul de livrare consultă secțiunea ”Termeni și condiții”, paragraful 5.4.
- IN JOY va emite o factură fiscală pentru produsele si serviciile care se vor livra. Aveți obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.
- Factura de cumpărare va fi transmisă către dumneavoastră prin contul din cadrul website-ului: Contul Meu/Comenzile Mele.
- În momentul în care coletul va fi predat curierului, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, urmând să fiți contactat de curier cu privire la momentul livrării.
*) NOTĂ: În cazul în care produsul este indisponibil iar comanda lansată/plasată a fost achitată în avans prin card bancar (plata integrală Visa/Mastercard), sumele vor fi rambursate în termen maxim de 7 zile lucrătoare.