|      |   Despre noi   |   Scan the sky
Coș   |    Cont utilizator   |    Contact

Cum comand

Pentru a putea efectua o comandă pe site-ul nostru, este necesar să parcurgeți următoarele etape:

  1. Alegeți produsele dorite, folosind meniul si filtrele din partea stângă a site-ului, și apăsați butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
  • Pentru a vizualiza produsele pe care le-ați ales, faceti click pe coșul de cumpărături din meniul superior al site-ului. Aici puteți să verificați lista produselor selectate și să actualizați cantitatea.
  • În cazul în care dețineți un cod de reducere, îl puteți introduce în căsuța ”Cod cupon”, după care apăsați butonul ”Aplică cuponul”.
  • În coșul de cumpărături apasați butonul „Continuă cu finalizarea comenzii” și apoi selectați una dintre următoarele opțiuni:
  • „Dă click pentru a te autentifica”, dacă aveți deja un cont creat.
  • Completați câmpurile din formularul  ”DATE DE FACTURARE”. Dacă doriți să vă creați cont pentru ca la viitoarea comandă datele dvs. să fie preluate rapid, bifați caseta ”Creezi cont?”
  • Selectati Modalitatea de plată.

Modalitatea de plată este online, prin card bancar (Netopia Payments). Mai multe informații despre plată, aici.

Care sunt următorii pași?

  1. Odată plasată comanda sau, după caz, în momentul finalizării plății, veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii, care conține numărul comenzii și detalii privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora și valoarea totală.
  2. Comanda dumneavoastră va fi preluată în cel mai scurt timp de unul dintre operatorii noștri.
  3. După ce va fi verificată disponibilitatea în stoc a produselor comandate, veți primi un e-mail de confirmare a disponibilității produselor, precum și termenul de livrare. Pentru mai multe detalii despre termenul de livrare consultă secțiunea ”Termeni și condiții”, paragraful 5.4.
  4. IN JOY va emite o factură fiscală pentru produsele si serviciile care se vor livra. Aveți obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.
  5. Factura de cumpărare va fi transmisă către dumneavoastră prin contul din cadrul website-ului: Contul Meu/Comenzile Mele.
  6. În momentul în care coletul va fi predat curierului, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, urmând să fiți contactat de curier cu privire la momentul livrării.

*) NOTĂ: În cazul în care produsul este indisponibil iar comanda lansată/plasată a fost achitată în avans prin card bancar (plata integrală Visa/Mastercard), sumele vor fi rambursate în termen maxim de 7 zile lucrătoare.