Livrare si plata
Livrarea se realizează doar pe teritoriul României.
Comenzile plasate online pe www.injoy.ro sunt livrate prin FAN CURIER la adresa clientului specificată în formularul de comandă.
Beneficiezi de LIVRARE gratuită pentru comenzile cu valoare peste 350 lei.
Termenul de livrare pentru produsele doTerra este de 3 – 5 zile lucrătoare din momentul confirmării disponibilității stocului.
Termenul de livrare pentru posterele și tablourile personalizate variază în funcție de complexitatea modelului ales, și va fi comunicat pe mail. Procesul de creație și producție se poate întinde pe o perioadă de 15 zile lucrătoare, după care livrarea se va face în 3-5 zile lucrătoare. Veți fi informat pe mail de statusul comenzii dvs.
Taxa de transport este de 15 RON pentru orice destinație de pe teritoriul României, indiferent de numărul de produse sau de greutatea coletului. Promoții de transport gratuit pot fi anunțate în campanii punctuale.
Pot apărea întârzieri din diverse cauze: sărbatori legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de IN JOY.
Comenzile primite vineri după orele 17.00 vor fi procesate începând cu sâptămâna viitoare, luni dimineața.
Atenție! Nu se efectuează livrări în weekend. Livrările se realizează doar în zilele lucrătoare, de luni până vineri. Înainte să primiți coletul, veți fi contactat de către curier pentru a confirma prezența la adresa de livrare. În cazul în care curierul nu vă găsește la destinație și nu reușește să predea coletul, comanda va fi returnată la sediul magazinului online. Daca veti dori ulterior produsele, puteti replasa comanda.
CUM PLĂTESC?
Magazinul online www.injoy.ro îți pune la dispoziție următoarele modalități de plată :
Plata online cu cardul
Magazinul online www.injoy.ro folosește serviciile procesatorului de plăți Netopia Payments pentru tranzacțiile efectuate online. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate plăților online sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, cu condiția să dețină cod CVV2/CVC2). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online oferind confidențialitate, siguranță și simplitate la achizitia produselor si serviciilor prin mediul online. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncilor, magazinul www.injoy.ro, nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii cu referință la cardul dvs.
Tranzacțiile se vor efectua in LEI, indiferent de cardul folosit, în baza condițiilor agreate cu Banca emitentă.
*Important de reținut – Pentru efectuarea tranzacțiilor de plată online pe www.injoy.ro nu sunt percepute comisioane suplimentare.
Comenzile achitate online cu cardul sunt validate doar după confirmarea stocului. Suma reprezentând valoarea comenzii va fi blocată în contul dvs iar tranzacția va fi efectuată cu succes în momentul confirmării produsului și facturării acestuia.
Confirmarea stocului se va realiza printr-un email separat la adresa de e-mail introdusă la plasarea comenzii.
Pentru a vă asigura că tranzacția dvs se va realiza în condiții optime este necesar să introduceți datele următoare în câmpurile obligatorii ale procesatorului de plăți :
- Numele și prenumele posesorului de card (cum apare menționat pe fața cardului)
- Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fața cardului)
- Data de expirare inscripționată pe fața cardului
- Codul CVV (ultimele trei cifre inscripționate pe spatele cardului pe banda cu semnatură)