|      |   Despre noi   |   Scan the sky
Coș   |    Cont utilizator   |    Contact

Politica de retur

Potrivit dispozițiilor  OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului”.

În cazul în care dorești să returnezi produsele achiziționate, IN JOY îți garantează termenul de retur prevăzut prin lege, și anume 14 zile de la primirea produsului.

Urmează pașii de mai jos pentru a solicita un retur:

  • Descarcă și completează toate datele din Formularul de Retur cu un CLICK AICI.
  • Notifică departamentul de Customer Service în scris la adresa contact@injoy.ro, referitor la coletul pe care urmează să îl returnezi.
  • Expediază comanda de retur împreună cu Formularul de Retur inclus la adresa: str. Vântului nr. 4-6, GVI Town, scara 2, etaj 1, ap.79, sector 3, București.
  • În termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/produselor returnat/(e), în contul specificat în Formularul de Retur.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărator. Este necesar ca produsul original sa fie trimis către noi printr-un curier organizat de dvs (în afară de Poșta Română – cu excepția serviciului de curierat rapid Prioripost).

În cazul în care ai primit un produs cu defect sau altul decât cel comandat, te rugăm să transmiți solicitarea în scris la adresa contact@injoy.ro, împreună cu fotografiile produselor recepționate. Returul în acest caz va fi organizat de către IN JOY.   

Orice produs pe care îl vei returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie însoțit de toate etichetele si ambalajele originale   (legea 249/2015, art 16(8)). Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate, cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs.




© INJOY. Toate drepturile rezervate.
Developed by FMS.